Arhiiv kuupäevade lõikes: 25. okt. 2013

Pilditöötlus Paint.NET programmi abil

Ilmselt on tegemist minu kõige vaevalisema koolitööga siiamaani.

Kuna fotondus on mulle täiesti tume maa ning fototöötlus eriti, siis palun arvestada, et ma vähemalt pingutasin 🙂 Millegipärast jäi mulle loengus mulje, et pole see pilditöötlus nii hirmus midagi. Vale puha! Käesolev katsetus on minu kolmas ja paremaks enam ei lähe.

Katsetuseks valisin Taevaskojas tehtud pildi, mille tegemisest on möödas juba hea mitu aastat. Foto originaal on selline:

IMG_3072

Pilt tundus alguses mulle just selline, millele saab igasugu tonaalsust lisada ja paremaks muuta, aga pärast pusimist selgus, et paremaks ma seda ei tee – pigem muutusime kogemata näost lillaks või puud kollaseks vms nii et lõpuks jäi nii, nagu alguses oli. Kustutasin pildilt imeliku asjanduse vasakult servast ning koti.

Hitchcockiliku atmosfääri jaoks lisasin pildile Steve Garvie pildistatud linnu (originaal on siin) teisel kihil. Teksti lisamise unustasin, proovin selle hiljem juurde panna 😦 Linnu puhtaksnokkimine oli ka Magic Wandi abil üsnagi vaevarikas ning lõpuks tegin hulganisti käsitööd, mis ilmselt paistab üsna kohutavalt silma. Lind on valet tooni, aga jällegi – paremaks ei suutnud teha, küll aga hullemaks.

Lõpptulemus on selline:

1000 px_toodeldud_rohkem_IMG_3072

Lõpptulemusena võin öelda, et pean veel palju-palju katsetama, et vähegi normaalset tulemust saavutada.

Link materjalidele